Annapurna circuit trekking & ABC nieuwe foto's - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjolein Korbee - WaarBenJij.nu Annapurna circuit trekking & ABC nieuwe foto's - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjolein Korbee - WaarBenJij.nu

Annapurna circuit trekking & ABC nieuwe foto's

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

07 Mei 2012 | Nepal, Kathmandu

In mijn hotel in Lumbini lag internet er uit voordat ik alle foto's kon uploaden. Gelukkig is het wel gelukt in een internetcafe. De foto's staan bij het vorige reisverslag.


  • 08 Mei 2012 - 22:11

    Vader Rein:

    Goed dat Jan even refereerde aan je weblog. Ik had al diverse keren gekeken, maar steeds alleen je Welkom-pagina gezien. Nu heb ik dus gezien dat je ook al meer geschreven hebt en dat je ook foto's hebt geplaatst. Je verhaal wijkt inderdaad toch wat af van dat van Jan. Ik merk dat Jan de hoogteziekte in zijn blog toch wat gebagatelliseerd had (verbaast me niets). Ik zal je site vanaf nu ook regelmatig gaan bezoeken, nu ik weet dat hij wat anders is opgebouwd dan dat van Jan. In ieder geval bedankt voor je mooie verhalen en........pas een beetje op m'n jongetje!

  • 09 Mei 2012 - 19:36

    Inge En Wil:

    Hey Lein,
    Na al jouw verhalen ook gelezen te hebben krijgen we zo langzamerhand een completer beeld van jullie wel en wee. Jouw "wee" laat jij weg en Jan die van hem. Geeft ook jullie kracht weer trouwens. Vertel vooral veel over Jan en hij over jou, zo horen we nog eens wat.

    Geen gemakkelijke dagen qua weer en kou. Hier in Turkije hebben wij het drie weken heerlijk warm gehad.
    Je hebt inderdaad een strenge penningmeester meegenomen, of hij jou. Maakt niet uit als jullie het allebei naar je zin hebt.

    Fijn dat je zoveel schrijft, heerlijk om te lezen.
    Wij zijn vanaf nu ook jouw fan. Krijgen we dan bericht wanneer je een nieuw blog plaatst?

    Xx Inge en Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Azie 2012

azie

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2012

Hampi

14 Oktober 2012

Goa

30 September 2012

Een stukje Nederland in Cochin

30 Augustus 2012

RACen naar Rishikesh

25 Augustus 2012

Leh
Marjolein

Actief sinds 28 Feb. 2012
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 28523

Voorgaande reizen:

17 Maart 2012 - 15 Maart 2014

Azie 2012

12 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Azie 2013

Landen bezocht: