Weer op weg - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Marjolein Korbee - WaarBenJij.nu Weer op weg - Reisverslag uit Noordwijk-Binnen, Nederland van Marjolein Korbee - WaarBenJij.nu

Weer op weg

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

12 Januari 2013 | Nederland, Noordwijk-Binnen

Hehe, het heeft even mogen duren, maar het is eindelijk zover. Een vliegticket naar Cambodja geboekt, visum voor Myanmar al in de pocket en plannen om naar Vietnam en Thailand te gaan.

Als alles goed gaat ben ik donderdag weer terug in Azie. De nieuwe planning: 6 weken Cambodja en Vietnam, bijna de hele maand maart in Myanmar en dan in april naar Thailand. Daarna eventueel nog naar Maleisie en Indonesie. Of weer een maandje naar Sri Lanka als ik gewoon zin heb om lui op het strand te liggen..

De 3 kilo die ik zelf ben afgevallen heb ik er nu bij in de backpack. Een nieuwe notebook, extra camera, nieuwe spijkerbroeken, wandelschoenen (die ik in India aan An en Petra had mee gegeven) en een nieuwe simkaart :) Ik ben er klaar voor.

• 12 Januari 2013 - 11:41

Sau:

Hey Marjolein,

Heel veel plezier met reizen. Geniet ervan. Ik zie je als je weer terug bent!!

X Sau

• 12 Januari 2013 - 11:42

Petra En An:

Yeah!!
    Daar ga je dan weer.
    Ondanks dat we zien dat je er echt weer aan toe bent, zal het hier weer een beetje stilletjes worden in huis. Hartstikke spannend zo in je uppie!
    We zijn nu al weer benieuwd naar al je belevenissen en foto's.

We zullen je ook, net als Myla :-), missen.
    Heeeel fijne reis!
    Liefs An en Petra.

• 13 Januari 2013 - 21:10

Suzan En Martijn:

Hoi Marjolein,
    wij vonden het een gezelligafscheidsetentje gisteren en goed om je nog even gezien te hebben nu je weer lang op pad gaat. Een hele goeie reis en geniet ervan!

groet Suzan en Martijn